Kuutena päivänä viikossa
Aamuvarhaisella 5–9
Yrityspalvelu →
Tilaa uutiskirje →

Asiakastarina: Rotator

Asiakastarina | Rotator: ”Pakettipisteen kuljetuksia käyttämällä saadaan lähetykset varmimmin vastaanottajille. Lähetykset ovat yleensä perillä jo ennen kuin toimipiste on avautunut”, kertoo Rotatorin logistiikkapäällikkö Arttu Hurskainen.

Rotator on ensi vuonna 70-vuotisjuhliaan viettävä teknisen kaupan alan asiantuntijayritys, jonka päätoimiala on koneiden ja laitteiden maahantuonti, myynti, vuokraus ja niihin liittyvät jälkipalvelut, kuten huolto ja varaosat. Rotatorin tuotevalikoimaan kuuluvat muun muassa maanrakennus- ja maantiivistyskoneet, trukit, kurottajat, nostimet, nosturit, dumpperit, iskuvasarat ja purkutyökalut, sekä kompaktit murskaus- ja seulontalaitokset.

Suomessa Rotatorilla on yhdeksän toimipistettä ja toimintaa on lisäksi myös Virossa. Konevuokrausliiketoimintaa hallinnoidaan pääasiallisesti konserniin kuuluvan Rotarent Oy:n kautta. Henkilökuntaa Rotatorilla on Suomessa noin 160.

Lähetykset perillä noutoa seuraavana aamuna

Rotator lähti hakemaan kustannustehokkuutta kartoittaessaan logistiikkakumppaneita.

Rotatorin varaosapäällikkö Mika Kola kertoo, että Pakettipisteen toimiminen koko maan alueella ja yön yli toimitukset olivat tärkeimmät syyt valita Pakettipiste yhteistyökumppaniksi.

”Kolmelta iltapäivällä noudetaan lähetykset, seuraavana aamuna lähetykset ovat perillä vastaanottajilla koko maassa jopa Rovaniemellä. Siihen ei pysty monikaan muu mihin vertaan, toimituksessa voi mennä kaksikin päivää”, sanoo Kola.

Hän mainitsee kuinka yön yli kuljetuksilla ja varhaisilla toimituksilla, jotka ovat vastaanottajilla usein jo ennen toimipisteen avaamista, mahdollistetaan heidän asiakkaiden tuottavuuden parantuminen.

”Asiakkaiden tekemiseen ei tule seisontakatkoja, ollaan turvaamassa asiakkaitamme”, Kola jatkaa.

Pakettipisteen kuljetusreitit on suunniteltu etukäteen.
Tiedämme tarkasti monelta lähetykset ovat asiakkailla.

Asiakkailta positiivista palautetta

Rotatorin asiakkailta on tullut positiivista palautetta Pakettipisteen kuljetuksista: homma toimii.

Pakettipisteen alueelliset kuljetuskumppanit tuntevat paikalliset vastaanottajat.

”On helppo toimia paikallisten jakajien tuntiessa vastaanottajat ja toisinpäin”, Kola sanoo.

Yhteistyö takaa sen, ettei tulee viiveitä eikä seisokkiaikoja asiakkaillemme.

Omat yhteyshenkilöt

Arttu Hurskainen sanoo, että heillä molemmilla on yhteyshenkilöt Pakettipisteellä ja lisäksi suora yhteys asiakaspalveluun.

”Tämä helpottaa toimintaa ja yhteistyötä. Aina asioihin reagoidaan Pakettipisteellä ja aletaan selvittämään näitä”, Hurskainen toteaa.  

Pakettipisteen asiakaspalvelu palvelee yritysasiakkaita puhelimitse ja sähköpostitse.

”Asiakaspalvelusta tuli heti vastaus, siitäkin on positiivinen kokemus”, Hurskainen kertoo.

Pakettipisteen kuljetusten parhaina puolina Rotatorin logistiikkapäällikkö Arttu Hurskainen mainitsee luotettavuuden ja lähetysten perille viennin aikaisuuden.

”Yhteistyö on joustavaa”

Pakettipisteen kuljetusten parhaina puolina Arttu Hurskainen näkee luotettavuuden ja lähetysten perille viennin aikaisuuden. Hän kertoo Pakettipisteelle sovitun noutoajan varastolta kello 15.

”Tiedämme kuskin tulevan kellontarkasti tähän aikaan paikalle. Tämä helpottaa meidänkin operointiamme täällä. Myös Pakettipisteen reitit on suunniteltu etukäteen. Muilla ei ole näin tarkkaa. Tiedetään tarkasti monelta lähetykset ovat asiakkaillamme, Hurskainen sanoo.

Miten kuvailisit yhteistyötä Pakettipisteen kanssa?

”Yhteistyö on joustavaa, se hoidetaan mitä on sovittu, raportointi onnistuu, uusien linjojen käyttöönotto sujuu mukavasti. Viimeksi avattiin linja Raaheen. Hyvin on yhteistyö toiminut”, Hurskainen kertoo.

”Pakettipisteen yhteistyö takaa sen, ettei tulee viiveitä eikä seisokkiaikoja asiakkaillemme. Tuottavuus parantuu, kiteyttää Mika Kola yhteistyön.

”Rotatorin asiakkailta on tullut positiivista palautetta Pakettipisteen kuljetuksista:
homma toimii.”

Yhteistyöhön Pakettipisteen kanssa?

Pyydä tarjous

Usein kysyttyä

Mitä Pakettipisteen kuljetuspalvelu sisältää?

Peruspalvelumme sisältää kuljetuksen lähettäjältä vastaanottajalle aikataulumme mukaisesti pääsääntöisesti aamuisin klo 9 mennessä. Lähetyksen luovutus tapahtuu vastaanottajan kanssa yhteisesti sovitulla tavalla, tarvittaessa jättölaatikkoon tai avaimilla sisätiloihin tai automaattiin.

Minkä verran Pakettipisteen kuljetuspalvelut maksavat?

Pakettipalvelujemme hinnat perustuvat valittuun palveluun, sovittuun volyymiin ja lähetysten painoon. Palvelemme yrityksiä eri tarpeissa ja haluamme tarjota mahdollisimman kilpailukykyisen palveluratkaisun.

Mitä hyötyä Pakettipisteen kuljetuspalvelujen käyttämisestä on yritykselleni?

Ratkaisemme kuljetustarpeesi asiakaslähtöisesti ja joustavasti. Toimitamme lähetykset koko maassa aamuvarhain jopa kuutena päivänä viikossa. Meillä on vahva kokemus kuljetuspalveluiden tuottamisesta – olemme keskittyneet aikataulukriittisten tuotteiden jakeluun. Voit luottaa meidän olevan varhain liikkeellä.

Kuinka saan yritykseni käyttöön Pakettipisteen kuljetuspalvelut?

Ota yhteyttä myyntiimme myyntipalvelu@pakettipiste.fi ja katsotaan sinulle sopivin kuljetusratkaisu.