Asiakastarina: Fruitbox
Asiakastarina | Fruitbox: ”Yhteistyö toimii hyvin Pakettipisteen kanssa, lupaukset pidetään ja toimitaan niiden mukaisesti. Toimiva yhteistyö merkitsee Fruitboxille sitä, että asiakkuutemme pysyvät meillä”, kertoo Fruitboxilta operatiivinen johtaja ja osakas/partner Outi Harju.
Fruitbox on Suomen vanhin yrityshedelmien toimittaja: 20 vuoden ajan yrityksen asiakkaat ovat saaneet tuoreita hedelmiä työpaikoille ja etätyön yleistyttyä työntekijöiden koteihin. Fruitboxin asiakkaat ovat kooltaan pienemmistä noin 5–10 työntekijän yrityksistä pörssiyhtiöihin.
”Pakettipisteellä meidät haluttiin asiakkaiksi”
Pakettipisteen ja Fruitboxin yhteistyö on alkanut jo vuonna 2019, jolloin Fruitbox halusi vertailla eri kuljetusvaihtoehtoja pitkäaikaisen yhteistyökumppanin toiminnan muuttuessa ja hintojen kasvaessa.
Pakettipisteestä Fruitboxin tiimi kuuli tuttavan tuttavalta ja sitä kautta yhteistyö lähti etenemään.
Harju kertoo kokeneensa, että Pakettipisteellä heidät haluttiin asiakkaiksi.
”Pakettipisteen valinnan kriteereinä olivat koko maan kattavat yön yli toimitukset ja varhaiset kuljetukset. Pääkaupunkiseudulla lähetyksemme jaetaan asiakkaille kello 8–12 välillä ja muu Suomikin aamupäivän aikana. Lähetyksemme toimitetaan asiakkaillemme aina samana päivänä, joten asiakkaat osaavat odottaa hedelmälaatikoitaan.”
”Lähetykset ajallaan vastaanottajilla”
Pakettipisteen kuljettajat ovat saaneet Fruitboxin asiakkailta kiittävää palautetta.
”Lähetykset menevät asiakkaillemme ajallaan, saamme kuulla asiakkailtamme kuljettajien olevan ammattitaitoisia ja ystävällisiä. Toisaalta asioiden tietää olevan hyvin, kun mitään ei asiakkaiden suunnalta kuulu.”
Ystävällisten ja ammattitaitoisten kuljettajien lisäksi Harju nostaa Pakettipisteen kuljetusten parhaiksi puoliksi sen, että lähetykset viedään ajallaan vastaanottajille ja hedelmälaatikot ovat tällöin hyvässä kunnossa.
Pakettipiste yrittää jättää kaksi kertaa lähetystä vastaanottajalle, jonka jälkeen lähetys palautuu takaisin.
”On tosi tärkeää, ettei tätä kauempaa yritetä viedä hedelmiä vastaanottajille, jotta ne ovat tuoreita jätettäessä.”
”Palautteeni huomioidaan”
Olen vaativa asiakas, Harju sanoo hymyillen ja jatkaa:
”Pakettipisteeltä olen saanut hyvää palvelua.”
”Koen, että Pakettipisteellä otetaan palautteeni huomioon. Eteen tulleisiin asioihin on tartuttu nopeasti. Tällöin minä saan annettua eteenpäin vastauksen asiakkaillemme tosi nopeasti.”
Harju kertoo myös kokevansa, että Pakettipisteellä huomioidaan myös asiakkaan kehitysajatukset.
”Jos annan palautetta, että jotakin puolta täytyy kehittää, se onnistuu kyllä hienosti.”
Onko vielä jotain mitä haluaisit sanoa?
”Olemme monta vuotta olleet Pakettipisteen asiakkaita, yhteistyö on mennyt hyvin, joten voin suositella Pakettipistettä Harju kertoo. Hän jatkaa nauraen: tietysti ensin pitää jakaa meidän boxit.”
”Olemme monta vuotta olleet Pakettipisteen asiakkaita, yhteistyö on mennyt hyvin, joten voin suositella Pakettipistettä.”
Yhteistyöhön Pakettipisteen kanssa?
Pyydä tarjousUsein kysyttyä
Peruspalvelumme sisältää kuljetuksen lähettäjältä vastaanottajalle aikataulumme mukaisesti pääsääntöisesti aamuisin klo 9 mennessä. Lähetyksen luovutus tapahtuu vastaanottajan kanssa yhteisesti sovitulla tavalla, tarvittaessa jättölaatikkoon tai avaimilla sisätiloihin tai automaattiin.
Pakettipalvelujemme hinnat perustuvat valittuun palveluun, sovittuun volyymiin ja lähetysten painoon. Palvelemme yrityksiä eri tarpeissa ja haluamme tarjota mahdollisimman kilpailukykyisen palveluratkaisun.
Ratkaisemme kuljetustarpeesi asiakaslähtöisesti ja joustavasti. Toimitamme lähetykset koko maassa aamuvarhain jopa kuutena päivänä viikossa. Meillä on vahva kokemus kuljetuspalveluiden tuottamisesta – olemme keskittyneet aikataulukriittisten tuotteiden jakeluun. Voit luottaa meidän olevan varhain liikkeellä.
Ota yhteyttä myyntiimme myyntipalvelu@pakettipiste.fi ja katsotaan sinulle sopivin kuljetusratkaisu.