Toimitukset kuutena päivänä viikossa
Aamuvarhaisella 5–9
Yrityspalvelu →

Automaatti-
verkosto kasvaa ja uudistuu

Pakettipisteen automaattiverkosto kasvaa ja uudistuu kuluvan vuoden aikana. Haluamme tarjota edelleen entistä useammalle verkkokaupan asiakkaalle mahdollisuuden noutaa paketin Pakettipisteen automaatista muun arjen asioinnin yhteydessä.

Viime vuoden aikana automaattiemme kautta jaettiin yhteensä yli kolme miljoonaa pakettia. Ennätyksiä rikottiin sesongin aikana useamman kerran. Tämä kertoo automaateille olevan selkeän kysynnän. Vuoden aikana automaatteja käyttäneiden asiakkaiden asiakastyytyväisyys parani edelleen. Verkkokaupan paketeista entistä suurempi osuus kulkee pakettiautomaattien kautta.

Pakettipisteen valtakunnallinen automaattiverkosto laajenee kevään ajan 5-10 automaatin viikkotahdilla. Koko vuoden tavoitteena on kasvattaa automaattiverkosto tuhanteen automaattiin.

”Tulevat automaatit sijoitetaan pääosin samankaltaisiin paikkoihin kuin tähänkin asti eli kaupan ketjujen myymälöihin ja kauppakeskuksiin”, kertoo Pakettipisteen verkostopäällikkö Jukka Rämä.

Käynnistämme ulkoautomaateista kokeilun.
Haluamme tarjota vaihtoehdon sisätiloissa tapahtuville noudoille.

Kesällä paketin voi noutaa ulkoautomaatista

Pakettipiste tuo uutena vaihtoehtona sisätilojen automaateille ympäri vuorokauden ulkona asiakkaita palvelevat ulkoautomaatit. Ulkoautomaatit sijoitetaan myös käyttäjien arjen kulkureittien varrelle.

”Käynnistämme ulkoautomaateista kokeilun, jonka myötä tuomme kymmenen ulkoautomaattia ulkotiloihin käytettäväksi. Haluamme tarjota vaihtoehtoja sisätiloissa tapahtuville noudoille. Ulos sijoitettavalla automaatilla voidaan tuoda tämä palvelu myös niihin myymälöihin, missä sisälle sijoitettavalle automaatille ei löydy tilaa”, jatkaa Rämä.

Pakettipiste laajentaa valtakunnallista automaattiverkostoaan kevään ajan 5-10 automaatin viikkotahdilla.

Toimivaa yhteistyötä

Uusille automaateille sopivia sijoituspaikkoja tarkastellaan tiiviissä yhteistyössä kumppaneiden kanssa. Yhteistyötä tehdään esimerkiksi Keskon, S-ryhmän, Tokmannin, Minimanin ja lukuisten kauppakeskusten kanssa.

”Yhteistyö on erittäin hyvällä tasolla ja uusia sijoituspaikkoja tarkistetaan koko ajan. Niitä sovitaan parhaillaan kevään aikana maahan tuleville automaateille. Seuraamme myös kaikkien toimivien automaattien pakettivirtoja ja kapasiteettien riittävyyksiä. Tilojen mahdollistaessa kasvatamme niitä, jotta kuluttajat saavat noutaa pakettinsa sieltä mihin ovat sen tilanneet”, kertoo Rämä.

”Automaattien

käyttöliittymä
päivittyy

entistä
käyttäjäystävällisemmäksi.”

Automaattien käyttöliittymä ja ulkoasu päivittyvät

Kevään aikana automaattien käyttöliittymä päivittyy entistä käyttäjäystävällisemmäksi. Tässä uudistuksessa suurena apuna ovat käyttäjiltä tulleet palautteet. Suurin uudistus on mahdollisuus vaihtaa lokerokokoa liian pienestä lokerokoosta suurempaan pakettia palauttaessa tai lähettäessä. Jatkossa käyttöliittymän kautta kuluttajat tulevat samaan aikaisempaa enemmän tietoa palveluista sekä kumppaneistamme.

Viime vuonna alkanut automaattien ulkoasun päivitys jatkuu myös. Ulkoasun päivityksen toivotaan kiinnittävän käyttäjien ja ohikulkijoiden huomion automaattien monipuolisiin käyttömahdollisuuksiin. Automaateilta paketin noutaminen ja palauttaminen ovat tuttuja verkkokaupan asiakkaille. Uuden ulkoasun avulla haluamme muistuttaa, että automaatteja voidaan käyttää minkä tahansa paketin lähettämiseen.

”Pakettiautomaateiltamme voi lähettää paketteja kotimaan lisäksi ympäri maailman ostamalla kuljetuksen yhteistyökumppaneiden verkkosivujen kautta. Tietoisuutta paketin lähettämisestä nostamme kertomalla siitä automaatin kyljessä”, toteaa Pakettipisteen myyntijohtaja Erkki Vehman.

Automaatteja käyttäneiden asiakkaiden asiakastyytyväisyys parani edelleen.

Viime vuoden aikana automaattiemme kautta jaettiin yhteensä yli kolme miljoonaa pakettia.

Ota yhteyttä

Kiinnostuitko yhteistyöstämme kanssamme? Kerromme mielellämme lisää. Jätä yhteydenottopyyntö, vastaamme mahdollisimman pian!

Täytätkö, kiitos!
Täytätkö, kiitos!
Tarkistatko osoitteen?

Usein kysyttyä

Miten yritykseni pääsee osaksi Pakettipisteen kuljetusyritysten verkostoa?

Meillä on kuljetusyrittäjiä verkostossamme kautta maan. Lähetä meille viestiä. Otamme sinuun yhteyttä kahden arkipäivän sisällä. 

Kuinka saan yritykseni käyttöön Pakettipisteen kuljetuspalvelut?

Ota yhteyttä myyntiimme myyntipalvelu@pakettipiste.fi ja katsotaan sinulle sopivin kuljetusratkaisu. Kuljetamme lähetyksesi aamuvarhain perille suoraan vastaanottajille tai automaatteihin. Otamme sinuun yhteyttä kahden arkipäivän sisällä.

Mitä kuljetuspalvelunne sisältää?

Peruspalvelumme sisältää kuljetuksen lähettäjältä vastaanottajalle aikataulumme mukaisesti pääsääntöisesti aamuisin klo 9 mennessä. Lähetyksen luovutus tapahtuu automaattiin tai vastaanottajan kanssa yhteisesti sovitulla tavalla, tarvittaessa jättölaatikkoon tai avaimilla sisätiloihin.

Mitä hyötyä Pakettipisteen kuljetuspalvelujen käyttämisestä on yritykselleni?

Ratkaisemme kuljetustarpeesi asiakaslähtöisesti ja joustavasti. Toimitamme lähetykset Hangosta Ivaloon aamuvarhain jopa kuutena päivänä viikossa. Räätälöimme palvelumme juuri sinun tarpeitasi varten. Meillä on vahva kokemus kuljetuspalveluiden tuottamisesta – olemme keskittyneet aikataulukriittisten tuotteiden jakeluun. Voit luottaa meidän olevan varhain liikkeellä.

Minkä verran Pakettipisteen kuljetuspalvelut maksavat?

Pakettipisteen hinnoittelu perustuu kuljetusmatkan pituuteen ja lähetyksen painoon. Olethan yhteydessä myyntiimme myyntipalvelu@pakettipiste.fi, jotta voimme katsoa yhdessä kuljetustarpeisiisi soveltuvan tarjouksen.

Miten saan tarjouksen Pakettipisteen palveluista?

Ota meihin yhteyttä myyntipalvelu@pakettipiste.fi tai yhteydenottolomakkeen kautta. Otamme sinuun yhteyttä kahden arkipäivän sisällä. Odotamme yhteydenottoasi!